wtorek, 31 marca 2015

"Szczęście nie jest stacją, lecz sposobem podróżowania..."


"Fantastyczni ludzie robią fantastyczne rzeczy i potrafią się jeszcze dzielić bezinteresownie z innymi...to jest sztuka życia"

Kolejny raz utwierdziłam się, że to co robię daje mi spełnienie i niesamowitą satysfakcję. 
Gdyby ktoś, kiedyś powiedział, że właśnie ta obrana droga da mi spełnienie, nie wiem czy bym uwierzyła. 

Wszak moja praca zawodowa tak bardzo się różni od moich pasji.
Gdy zaczynałam wiele razy zadawałam sobie pytanie czy to aby ta odpowiednia ścieżka?

Czy aby o Tym zawsze marzyłam?
Czy tego właśnie chcę od życia?

W końcu stałam się na tyle silna aby spróbować spełniać marzenia, rozwijać jeszcze szerzej swoje pasje i dzielić się nimi z Wami. 

Dziś wiem, że był to odpowiedni krok...krok o którym gdzieś tam wewnętrznie zawsze marzyłam. 
Jednak obawy zawsze były silniejsze od pragnienia serca.
Dziś już wiem, że tą ścieżką chcę iść.

Dziś już nie boję się marzyć. Dążę krok po kroku do realizacji marzeń. 

Pamiętajcie, "marzyciele są zbawcami świata" ;-)


Dziękuję, że jesteście 


Zdjęcie Pinterest


2 komentarze:

  1. O jejuś jak pięknie powiedziane :)
    "Przyszłość należy do Tych, którzy wierzą w soje marzenia " :)
    A Ty umiesz marzyć więc znalazłaś swoją drogę i nie bałaś się na nią wstąpić. Gratuluję i życzę Ci żeby ta droga nie była wyboista :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu...niby takie oczywiste a jednak nie każdy wie, że aby być szczęśliwym należy dążyć chociażby najmniejszymi krokami do realizacji marzeń. Czasem wystarczy się pochylić, spojrzeć, dostrzec...
      Każdy obiera swój życiowy szlak...i dąży, czasem trzeba mieć naprawdę wiele sił aby z niego zboczyć i iść spełniać, nawet te najbardziej szalone marzenia. Dziękuję za tyle miłych słów i chęć kroczenia obok mnie.
      Ściskam :-)

      Usuń