piątek, 31 lipca 2015

{ tniemy cd }

Wakacje są to fakt, nasza aktywność ogrodowa spada. Przynajmniej ja tam mam. Ogród w tym czasie to odskocznia i namiastka wypoczynkowego, wakacyjnego azylu w środku miasta.To tu nagrzane promieniami słońca, powietrze wydaje się być delikatniejsze, to tu można szukać ochłody stąpając bosymi stopami po trawniku. Zieleń działa kojąco na wiele zmysłów.
Całe nasze życie przenosi się latem właśnie tu, do zielonego salonu pod chmurką. To tu jadamy, pijemy kawę, przygotowujemy posiłki, czytamy, wystawiamy twarz do słońca, kontemplujemy wieczorami patrząc w gwiazdy. Jednak ogród nawet tak "uporządkowany" jak mój wymaga czasem akcji pt.sekator.  Trzeba wtedy ubrać fartuch, kapelusz i zabrać się do pracy. Rośliny rozrastają się a je nie lubię buszu w ogrodzie. Wszystko ma mieć swoje miejsce i idealny kształt...tak, tak kule mam na myśli ;-) 
Znacie mnie :-) 
Jak mnie kula to kształt idealny...i nie wyobrażam sobie bez niego mojego ogrodu. 
W takim razie do nożyc, sekatorów i innych narzędzi tnących...tniemy ;-)









4 komentarze:

  1. Nie mogę się zabrać za swoje bukszpany, a już pora na nie...

    OdpowiedzUsuń
  2. C-U-D-O-W-N-I-E !!!
    Masz rację czas złapać za sekator, cięcie bukszpanów to przyjemnie relaksująca praca :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie w kapelusiku :) To się nazywa prawdziwa Pani ogrodnik:)
    cudownego weekendu:) i dużo słoneczka:)

    OdpowiedzUsuń