środa, 29 lipca 2015

{ (...) i powiozą mnie windą do nieba... }


Już mi niosą suknię z welonem 
Już Cyganie czekają z muzyką 
Koń do taktu zamiata ogonem 
"Mendellsohnem" stukają kopyta...




Jeszcze ryżem sypną na szczęście 
Gości tłum coś fałszywie odśpiewa 
Złoty krążek mi wcisną na rękę 
I powiozą mnie windą do nieba...




...i powiozą mnie windą do nieba.



 ''Lepiej jest dwom niż jednemu...
       A jeżeli jednego można pokonać,
       to we dwóch można się ostać;
       a sznur potrójny nie tak szybko się zerwie''
                                                        Kaz. 4.9-12




Co Bóg złączył człowiek niech nie rozdziela 



STO LAT MŁODEJ PARZE!!!

P.S.Wianki weselne wykonałam na zamówienie znajomych


6 komentarzy:

  1. Przepiękna dekoracja i cudowna piosenka :) Sto lat Młodej Parze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna Aguś... Twoje zdjęcia i słowa mnie zauroczyły... Wspaniałych lat szczęścia dla nowożeńców... Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat dla Młodej Pary! Wianki są piękne :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Och piosenka kojarzy mi się z dzieciństwem kiedy marzyłam by być księżniczką :) Zdjęcia cudne, wianki i dekoracja wspaniałe
    Jeśli chcesz zajrzyj do mnie http://zakryteslowami.blogspot.com/ będzie mi bardzo miło (jeśli nie lubisz linków to przepraszam) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Wianki są fantastyczne ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń